SEAT Ibiza jest modelem samochodu osobowego produkowanym przez hiszpański SEAT, jako pojazd uniwersalny, o dobrych parametrach cena jakość, dużej zwrotności, a jednocześnie rozmiarach odpowiednich dla rodziny.
Obecnie, w piątej generacji tego samochodu możemy spodziewać się wysokiego stopnia bezpieczeństwa (pięć gwiazdek w testach Euro NCAP) i wielu nowoczesnych udogodnień. Który wybrać?
Seat Ibiza, czyli wersja referencyjna
W najtańszej, czystej opcji możemy spodziewać się najważniejszych elementów nowego SEAT-a Ibizy. Marka stawia na bezpieczeństwo całej rodziny, posiadając wszelkie podstawowe zabezpieczenia, a dodatkowo wyróżniając się systemem kontroli odstępu Front Assist, dzięki której samochód może dokonać awaryjnego hamowania. Ponadto, jak każda Ibiza, jest on wyposażony w pokładowy system multimedialny.
Za nagłośnienie odpowiadają cztery głośniki z połączeniem Bluetooth. Klasyczne radio i telefon, zostały również zamontowane, a kierowca ma do nich wygodny dostęp z panelu kierownicy. Pojazd jest w pełni klimatyzowany, by jazda była przyjemnością, w każdą pogodę.
Seat Ibiza w pełnym stylu
Osoby spragnione czegoś więcej od swojej małej bestii, mogą wyposażyć ją w dodatkowe opcje, podkreślające jej wygląd. W lepszych pakietach, kierownica jest obszyta skórą, zapewniającą maksymalną wygodę kierowcy.
Możemy także zamontować pełne lub częściowe oświetlenie LED, dodające samochodowi sportowy wygląd, rodem z Szybkich i Wściekłych, czy też serii Need for Speed. Ponadto droższe pakiety wyposażenia SEAT-a Ibizy będą wyposażone w podłokietniki, które przydadzą się szczególnie w dłuższej wyprawie.
Profesjonalny duch sportu, czyli Seat Ibiza
Dla najbardziej wymagających i spragnionych wrażeń, pozostaje wersja FR nowego SEAT-a Ibizy. Jest to wersja różniąca się wieloma rzeczami od podstawowych wersji. Pracuje na całkiem innym zawieszeniu, posiada tempomat z ogranicznikiem prędkości i podobnie jak w wersji Xcellence jest wyposażona w system Full Link.
To samochód o całkowicie unikalnym profilu, który jest prawie bezstratną konwersją odruchów kierowcy, na zachowanie pojazdu.