Chociaż „dobre brzmienie” samochodu kojarzyć się będzie pasjonatom przede wszystkim z rykiem silników, typowym dla amerykańskich muscle carów. To w obecnych czasach chodzi nam też przede wszystkim o dobre nagłośnienie.
Pomijając nawet osoby, jeżdżące po mieście z otwartymi szybami, tak by każdy mógł cieszyć się ich gustem muzycznym, chcemy zwyczajnie by każda przejażdżka odbywała się raczej w naszym małym sanktuarium pojazdu, niż w towarzystwie typowych dźwięków otoczenia. Zresztą – kto nie śpiewał kiedyś w aucie, podczas dłuższej, samotnej jazdy, niech pierwszy rzuci gałką skrzyni biegów.
Jakość w głośnikach
Nieważne czy mówimy o nowoczesnych laptopach, samochodach klasy premium czy nagłośnieniu sali konferencyjnej. Marka naszych membran ma znaczenie. Firmy takie jak JBL czy Ultimate Ears, odpowiadają za szeroką gamę głośników i głośniczków, do naszych produktów.
Marki takie jak SEAT, wprowadzają w swoich modelach (od Ibizy po Terraco) własne, unikalne systemy ustawienia i sterowania, w oparciu o dostarczane im technologie. Nasze codzienne radio gra znacznie lepiej, niż miało w zwyczaju robić jeszcze kilka lat temu.
Centra multimedialne w samochodach
Ze względu na sprzyjającą formę samochodu (to w końcu coś w rodzaju małego pokoju), akustyka stała się tematem usprawnień na wielu polach. SEAT Alhambra nowej generacji powita nas zatem nie tylko rozłożonym na trzy strefy systemem klimatyzacji, ale także ustawionymi sześcioma lub ośmioma głośnikami, tak by cała rodzina mogła się cieszyć audycją, bądź lubianą przez wszystkich płytą.
Ponadto, systemy te są zwykle sparowane z technologią Bluetooth. Dzięki temu, każde urządzenie mobilne może posłużyć jako bank treści, od filmów, przez podcasty po całe składanki tematyczne. Co więcej, możemy je kolejkować i puszczać na zmianę, co uświetni każdą podróż w towarzystwie. Część samochodów, jak wspomniana Alhambra, będzie także wyposażone w sterowanie z poziomu kierownicy. W końcu, każdemu należy się kilka minut na playliście, w tym kierowcy.