Na co może liczyć użytkownik SEATA, wiedząc o 5-letniej gwarancji?

Chcąc mieć pewność, że samochód przez długi czas będzie działał bez zarzutu, szukamy pojazdu niezawodnego, który nie tylko nie będzie się psuł, ale także, jeśli dojdzie do awarii, będzie miał długoletnią gwarancję, dzięki której możliwa będzie szybka naprawa usterki. Producentem, który oferuje swoim klientom 5-letnią gwarancję na swoje produkty, jest SEAT. Na co można liczyć w tym wypadku? Odpowiedzi na to pytanie szukajcie w dzisiejszym wpisie. 

Niezawodność – to hasło przyświeca 5-letniej gwarancji

Producent zapewnia swoich klientów, że SEATy, które można spotkać w ofercie, są niezawodne. Dlatego też klient w pakiecie otrzymuje 5-letnią gwarancję na wszelkie naprawy.

Osoby, które nie są przekonane, powinny mieć na uwadze, że wspomniane zabezpieczenie obejmuje wszelkie wydatki związane z naprawą samochodu, jeśli okaże się, że usterka powstała wskutek wad materiałowych lub złego wykonania określonego podzespołu, klient nie poniesie żadnych kosztów naprawy.

Szybka naprawa, oryginalne części – SEAT dba o swoich klientów

Nie ulega wątpliwości, że każdy chciałby mieć jak najszybciej naprawione auto. Nic zatem dziwnego, że SEAT gwarantuje swoim klientom w ramach gwarancji szybką naprawę samochodu w autoryzowanych serwisach. Warto również mieć na uwadze, że klient może liczyć na oryginalne części, dzięki czemu zwiększa się żywotność auta. 

Czy każdy właściciel SEATa może skorzystać ze wspomnianej gwarancji?

Przyglądając się możliwościom, jakie daje SEAT, warto mieć na uwadze, że 5-letnia gwarancja obejmuje samochody wyprodukowane w roku 2018 i zamówione w połowie lutego tego roku. Należy pamiętać, aby do autoryzowanego serwisu zgłosić się zaraz po wykryciu usterki. Co więcej – gwarancja nie obejmuje usterek, które związane są z nieprawidłowym użytkowaniem auta. O tym wie każda osoba, która użytkuje inne sprzęty objęte gwarancją. Warto mieć to na uwadze, jeśli chce się zachować jak najdłużej możliwość serwisowej naprawy.