Sportowy duch w zrywnym samochodzie?

Są kierowcy niedzielni, wyjeżdżający na trasy od święta, są kierowcy codzienni stojący w korkach i przyzwyczajeni do ruchu. Są też niespokojne duchy, którym jazda sprawia niesamowitą przyjemność i wsiadają za kółko, żeby pojeździć, a nie tylko przejechać trasę z punktu A do B.

Dla takich kierowców stworzone zostały samochody w wersji coupe. Niewielkie samochody, o dużej mocy, dobrym przyspieszeniu i sportowemu wnętrzu. Dodatkowe wyposażenie, designerskie podświetlenie, możliwość skonfigurowania wersji z własnymi oczekiwaniami. To jest to, co mężczyźni lubią najbardziej.

Nowy Seat Leon Coupe

Po dwóch generacjach niezwykle lubianego modelu Seat Cordoba Coupe, nastał czas na rewolucję. Zrywną „hiszpankę” zastępuje nowy Seat Leon, jeszcze bardziej rozpalając zmysły zapalonych amatorów sportowej jazdy. Większa moc, moment obrotowy i możliwości to niewątpliwe zalety Seata Leona. Klasyfikowany, jako mały samochód osobowy, ma moc pod maską.

Rodzinny samochód coupe?

Absolutnie nie! Wybierając samochód w wersji coupe trzeba liczyć się z jego sportowym przeznaczeniem. Zrywność i moc to jedno, a przestrzeń pasażerska i ładunkowa to drugie. Na wyjazdy rodzinne, przejazdy z dziećmi w fotelikach lepsze są hatchbacki, kombi (Seat Leon Sportourer), auta kompaktowe (Seat Arona), mini vany (Seat Alhambra), a nawet crossovery (Seat Ateca) i suvy (Seat Tarraco). Gwarantują one więcej miejsca w części dla pasażerów, łatwiejsze wysiadanie i wielkość bagażnika. Jest to szczególnie istotne przy małych dzieciach, których wpinanie do fotelików w samochodzie typu coupe, może być wyjątkowo niełatwym zadaniem.

Nisko przy drodze

Amatorzy pozarodzinnych wyjazdów, albo szukających w samochodach sportowych chwili wytchnienia, potrafią zrobić z nich prawdziwe perełki. Walory optyczne jak i podkręcone osiągi, widać, słychać i czuć. Niskie zawieszenie, szerokie felgi, opony o niskim profilu to bardzo efektowne zestawienie. Obniżenie środka ciężkości auta, zwiększa jego przyczepność do drogi, co odczuwalne jest szczególnie przy wchodzeniu w zakręty.

Do tego kubełkowe siedzenia, łopatki biegów przy kierownicy, sportowy wydech i bogata wersja wyposażenia pozwoli poczuć się jak mistrz, ściągając spojrzenia „udomowionych” kolegów.