Elektryfikacja marki Seat rozpoczęła się pełną parą, na co dowodem jest nowy Seat Tarraco, który jest pierwszym modelem sportowym, do którego wprowadzane jest wyposażenie FR hybrydowe z technologią napędową typu plug-in. To półelektryczna myśl hiszpańskich konstruktorów, którzy do początku 2021 roku chcą przedstawić 6 kolejnych modeli napędzanych w ten sposób.
Seat Tarraco cenionym SUV-em z technologią hybrydową
Producent z Martorell nie zwalnia tempa i udowadnia, że najważniejszym dla niego celem w tej chwili jest elektryfikacja marki. Rekordowa sprzedaż pozwoliła na wprowadzenie innowacji, w które został wyposażony nowy Seat Tarraco. Sportowe wykończenie i technologia hybrydowa typu plug-in, to dążenie do zrównoważonej mobilności. Dzięki temu uzyskano czystą wydajność, co będzie alternatywą dla spalinowych SUV-ów. Układ napędowy tworzy silnik benzynowy TSI o pojemności 1,4 litrów o mocy 110 kW. Oprócz tego wspierany jest elektrycznym silnikiem o mocy 85 kW.
Nowy Seat Tarraco do adaptacji każdego trybu jazdy
Hybryda jaką jest Seat Tarraco umożliwia płynną i czystą elektrycznie jazdę przez ponad 50 km. Emisja spalin równa się zeru i efektywność jazdy sprawdza się w każdych warunkach. Warto zaznaczyć też sportowy charakter, który pozwala na utrzymanie tego samego poziomu dynamizmu i komfortu jazdy. Widoczne modyfikacje i usportowiony tylny spojler podkreśla hybrydowy charakter tego modelu.
Podwyższone standardy bezpieczeństwa gwarantowane przez Seat Tarraco
Nowy Seat Tarraco FR PHEV został wyposażony w Trailer Assist, dzięki któremu łatwiejsze jest wykonywanie wszelkich manewrów. System ten wspomaga parkowanie i usprawnia holowanie. Producent pomyślał o ogrzewaniu postojowym, który umożliwia szybsze rozgrzanie silnika, gdy na zewnątrz mamy do czynienia z ekstremalnie niskimi temperaturami. Wydaje się, że w segmencie SUV-ów Seat Tarraco będzie jawił się jako najbardziej sportowy model w swojej kategorii.