Hybryda do zadań w terenie? Nowy Seat Tarraco FR PHEV propozycją hiszpańskiego producenta

Elektryfikacja marki Seat rozpoczęła się pełną parą, na co dowodem jest nowy Seat Tarraco, który jest pierwszym modelem sportowym, do którego wprowadzane jest wyposażenie FR hybrydowe z technologią napędową typu plug-in. To półelektryczna myśl hiszpańskich konstruktorów, którzy do początku 2021 roku chcą przedstawić 6 kolejnych modeli napędzanych w ten sposób.

Seat Tarraco cenionym SUV-em z technologią hybrydową

Producent z Martorell nie zwalnia tempa i udowadnia, że najważniejszym dla niego celem w tej chwili jest elektryfikacja marki. Rekordowa sprzedaż pozwoliła na wprowadzenie innowacji, w które został wyposażony nowy Seat Tarraco. Sportowe wykończenie i technologia hybrydowa typu plug-in, to dążenie do zrównoważonej mobilności. Dzięki temu uzyskano czystą wydajność, co będzie alternatywą dla spalinowych SUV-ów. Układ napędowy tworzy silnik benzynowy TSI o pojemności 1,4 litrów o mocy 110 kW. Oprócz tego wspierany jest elektrycznym silnikiem o mocy 85 kW.

Nowy Seat Tarraco do adaptacji każdego trybu jazdy

Hybryda jaką jest Seat Tarraco umożliwia płynną i czystą elektrycznie jazdę przez ponad 50 km. Emisja spalin równa się zeru i efektywność jazdy sprawdza się w każdych warunkach. Warto zaznaczyć też sportowy charakter, który pozwala na utrzymanie tego samego poziomu dynamizmu i komfortu jazdy. Widoczne modyfikacje i usportowiony tylny spojler podkreśla hybrydowy charakter tego modelu.

Podwyższone standardy bezpieczeństwa gwarantowane przez Seat Tarraco

Nowy Seat Tarraco FR PHEV został wyposażony w Trailer Assist, dzięki któremu łatwiejsze jest wykonywanie wszelkich manewrów. System ten wspomaga parkowanie i usprawnia holowanie. Producent pomyślał o ogrzewaniu postojowym, który umożliwia szybsze rozgrzanie silnika, gdy na zewnątrz mamy do czynienia z ekstremalnie niskimi temperaturami. Wydaje się, że w segmencie SUV-ów Seat Tarraco będzie jawił się jako najbardziej sportowy model w swojej kategorii.