Choć każda rodzina jest inna, idealny samochód rodzinny powinien mieć pewne określone cechy charakterystyczne, wspólne. Jazda autem przede wszystkim musi być komfortowa i bezpieczna, a ono samo – wystarczająco przestronne, pakowne i funkcjonalne.
A jak sprawa wygląda w szczegółach? Przyjrzyjmy się z bliska wymarzonemu samochodowi dla całej rodziny, jakim jest nowy SEAT Leon.
SEAT Leon – bezpieczeństwo na pierwszym miejscu
Nowy SEAT Leon to niezliczone rozwiązania i zaawansowane systemy mające na celu znaczną poprawę stanu bezpieczeństwa, i to nie tylko osób znajdujących się na pokładzie auta. Warto wspomnieć choćby o asystencie jazdy w korku, pozwalającym zachować bezpieczny odstęp, a także o funkcji ochrony pieszych oraz asystencie pasa ruchu, zapobiegającym zjazdom z własnego pasa, a ponadto o systemie rozpoznawania zmęczenia kierowcy czy też o niezwykle przydatnym systemie rozpoznawania znaków drogowych, który wykrywa m.in. ograniczenia prędkości i zakazy wyprzedzania.
Nowy SEAT Leon – inne zalety
Rodzinie mogą też bardzo przysłużyć się inne udogodnienia, jakie oferuje SEAT Leon, w tym aktywny tempomat, system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania KESSY, wirtualny kokpit, kamera cofania, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu i technologia Full Link, a ponadto relingi dachowe, pozwalające wziąć ze sobą jeszcze więcej bagażu, oraz łatwe do zamocowania łańcuchy śniegowe, które mogą okazać się wybawieniem, zwiększając przyczepność opon na śliskich nawierzchniach.
SEAT Leon dla rodziny – dobry wybór
Zastanawiając się nad wyborem samochodu dla rodziny, warto osobiście odwiedzić salon SEAT-a. Nie tylko można tam przekonać się w praktyce, czy wszyscy jej członkowie mieszczą się w autach poszczególnych modeli, ale również sprawdzić inne ważne parametry, kluczowe dla komfortowego użytkowania pojazdu. Pomocą służą najlepsi, najbardziej profesjonalni doradcy klienta w Polsce, którzy dbają o to, by wizyta w salonie przebiegała w przyjaznej atmosferze. SEAT zajął bowiem pierwsze miejsce w Wielkim Teście Salonów, organizowanym przez Tygodnik „Auto Świat” wraz z agencją badawczą Kantar Polska; pod uwagę brane były m.in. jakość obsługi oraz dbałość o klientów.